دختران توانا با کارتهایی که درست کرده بودند؛ عددسازی کرده و
متوجه شدند وقتی یکی از ارقام صفر باشد ، چه فرقی پیش میآید.
دختران پرتلاش با قرار گرفتن در گروه،عددسازی را بهصورت گروهی بازی کردند؛
با این نتیجه که با تعداد بیشتری کارت، بازی ریاضی را انجام دهند
و هم بازی گروهی را به خوبی بیاموزند
بعد از حل کردن تمرینهای فرآیندی کتاب؛
دختران در تخته شخصی خود نمونه تمرینهای پای تخته را نوشته و حل کردند تا
بازخورد یادگیری عزیزان بهتر دیده شود و یادگیری در زمان کمتری تثبیت گردد.
دستورزی ؛ درست کردن الگوهای متفاوت با لبو
تمرین ساعت و حل مسئلههای آن روی تختهی شخصی دختران
مهارت دستورزی (دختران با اشکال هندسی خلاقیت خود را بسیار خوب نشان دادند)
ذوق و حس خوب دختران در یادگیری تقارن و مهارت دستی ورزی آن
دختر پرتلاش این اشکال هندسی را آورده و دربارهی آنها بهخوبی برای دوستانش توضیح داد
دختران خلاق هر کدام با خلاقیت خود مبحث تقارن را برای دوستانشان توضیح دادند
جشن یادگیری اعداد سه رقمی
دختران در فصل جدید مبحث اندازهگیری را یاد گرفتند و در حال اندازه گرفتن
با واحدهای اختیاری با هدف کشف معایب نداشتن واحد استاندارد هستند